Éppen nézelődik

Kedves Anyukák és Apukák!

Ebben a rohanó világban egyre kevesebb idő jut a személyes találkozásra.

Ezért úgy gondoltuk, hogy létrehozunk egy blogot, ahol figyelemmel kísérhetitek óvodánk, de legfőképp csoportunk mindennapjait.

Természetesen, nem csak a csoportunkhoz tartozó szülőket, hanem minden érdeklődőt szeretettel látunk oldalunkon.

Kellemes nézelődést kívánunk!

2011. január 9., vasárnap

Találós kérdések - tél

Fejem gombóc, orrom répa, mégsem vagyok ehető.
A kalapom lyukas fazék, könnyen le is vehető
(hóember)

Csap vagyok és csöpögök, mégsem szerel szerelő.
Télen láthatsz, ha a fagy embert házba terelő.
(jégcsap)

Fagytól, jégtől sose fél.
Szánon szalad - ő a ..
(tél)

Olyan, mint a rossz gyerek, az utcákon tekereg.
Bekukucskál minden lyukon, mégse csípik sehol nyakon.
(szél)

Nem vagyok pék, de nem ám! Nincsen lisztem, nincs szitám.
Ám amerre én járok, sűrűn-sűrűn szitálok.
(köd)

Testvére harmatnak, s hideg idő társa, mert az ember őt csak is télidőben látja.
(zúzmara)

Ha leeseik, nem törik, ha meleg van eltűnik.
Minden gyerek neked örül, szánkóm rajtad vígan repül.
(hó)

Kiszakadt egy nagy-nagy zsák, szerteszórja tartalmát.
Szeretik a gyerekek tudod-e, hogy mi lehet?

Hegy tetején születtem, fagyos szél sem bír velem,
leveleim hegyesek, szúrnak, mint a kis szegek.
(fenyő)

A szekerem igen derék,
nem kell bele tengely, kerék.
Nem húzza ló, mégis halad,
havas dombon messze szalad.
(szánkó)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése