Éppen nézelődik

Kedves Anyukák és Apukák!

Ebben a rohanó világban egyre kevesebb idő jut a személyes találkozásra.

Ezért úgy gondoltuk, hogy létrehozunk egy blogot, ahol figyelemmel kísérhetitek óvodánk, de legfőképp csoportunk mindennapjait.

Természetesen, nem csak a csoportunkhoz tartozó szülőket, hanem minden érdeklődőt szeretettel látunk oldalunkon.

Kellemes nézelődést kívánunk!

2011. november 15., kedd

Családom (2.hét) - nov.14-18.



Környezet megismerésére nevelés
  • Ki vagyok én? - belső tulajdonságok
  • Rokoni kapcsolatok
  • Foglalkozások
  • Más népek külső tulajdonságai (azonosságok, különbségek) N.
Matematikai nevelés
  • Miben különbözünk egymástól? Magasság, hajszín, testalkat (kisebb, nagyobb, keskenyebb, szélesebb)
  • Összehasonlítások térben és síkban
Irodalmi nevelés
  • Móra Ferenc: A cinege cipője
  • Kicsi kövér (m)
  • Sorba felálltok kis ovisok (m)
  • Ajak és nyelvtorna
  • Szóismétlések
Vizuális nevelés
  • Gyerekek formázása gyurmából (néger, kínai, magyar)
  • Ilyen vagyok én - rajz
  • Emberke lánc papírból (vágás)
Zenei nevelés
  • Túrót ettem
  • Dombon törik a diót
  • Tüzet viszek
  • Hüvelyk ujjam (m)
  • Egyenletes lüktetés és dalritmus közötti különbség érzékeltetése
Testi nevelés
  • Gurulás a test hossztengelye körül
  • Kúszás padon, majd rézsútos padon lecsúszás
  • Játék: Repülős játék; Csere-bere kendőátadással
Tevékenységek
  • Ki vagyok én - játék
  • Válogass! - játék
  • Játékigazolvány készítése (név, cím, foglalkozás)
  • Hogyan köszöntenéd, szólítanád? - játék
  • Babakonyhai játékok
  • Térképen több ország megkeresése
  • Emberek világa társas játék
  • Puzzle - emberi test
  • Képolvasás: családtagok felsorolása, mit csinálnak, ki hiányzik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése